Avatar
612w
بابی (Hi No. 4346467)
. ****پیام محمد رضا شاه ازبهشت؛؛؛؛ سلام برملت ایران،،، چه خبر؟؟؟؟

دین وایمانتون برقراره؟؟؟؟؟

فاحشه ها ازخیابان جمع شدن؟؟؟

دیگه زندنها خالی شده؟؟؟؟

جوان هاتون روشکنجه نمیدن؟؟؟

الان دیگه آب وبرق مجانیه؟؟؟

بنزین لیترى 1 ریال بود حالا لیتری چنده فقط نگی هزار تومان که اصلا باورم نمی شود مگه ميشه ده هزار برابر شده باشه؟؟؟؟

پوله نفت میاد به حسابتون ؟؟؟ بدونه ویزا میتونید برید آمریکا؟؟ دلار هنوز 68ریاله؟؟ مشکله اعتیاد ریشه کن شد،؟؟؟

دیگه همه حجابو رعایت میکنن؟؟؟ میگفتین بگذرد این روزگارتلخ تر اززهر،،، حالاروزگارچون شکرتون اومد،، دیو رفت فرشته ی امام برسرتون در اومد..


قبرستونا که زمان من پرشده بود الان دیگه خالیه؟؟؟

عربها هنوزم ازتون حساب میبرن وهنوزم آقای خلیج فارسین؟؟؟

من هم بدنیسم..اولش وضعم خوب نبودولی انقدر گفتید خدابیامرزتت رفتم بهشت........

نامردی کپی نکنی
Tweet
1 like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
15 Comments
mohsen1 :605w
Nasir :مثل اینکه اونجا هم حالش خوب نیست!!607w
بابی : احسانخدابیامزدش608w
احسان :ولی رضاشاه واقعامردبود608w
بابی :مرسی فداتشم609w
آرزو : ♡ستاره♡قشنگه610w
بابی : سپيدهمرسی611w
سپيده :👍👍👌611w
Sara : 1" 611w
Sara :611w
♡ستاره♡ :♥عاشقتم♥612w
♡ستاره♡ :فداتشم612w
shiva :خخخخخخ! 612w
بابی :اما فقط یادش مونده سحر جان612w
سحر :واقعا612w
Copyright © 2014-2026 Hi Technology, Inc. All rights reserved.Hi for iPhoneHi for AndroidPrivacyTerms