621w
@تنها@
(Hi No. 3991322)
Tweet
1
like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
16 Comments
Eblise
:
606w
نرگس
:
چی گفتم داداش
609w
Shirzad
:
Chashm.
610w
Jamsheid
:
نرگس
ای چی گفتی
610w
@تنها@
:
حرفت قبول دارم
611w
نرگس
:
عزیزم بعضی وقتها تنهایی خیلی بهتراز داشتن عشقه ،همه عشقا که عشق نیست ،درد لاعلاج
611w
@تنها@
:
چون تنهام
611w
helen
:
چراتنهاییرو انتخاب کردی
611w
helen
:
4"
611w
helen
:
2"
611w
helen
:
از تنهایی بیزارم به شرط انکه اسم کسی نباشه
611w
helen
:
3"
611w
احسان
:
چه شبی امشب
611w
helen
:
8"
611w
helen
:
9"
611w
helen
:
10"
611w