Avatar
622w
Mehrnaz (Hi No. 1506525)
♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡
به پهلو که بخوابد....☆
آرام از پشت در آغوش میگیرمش.... ☆
دستانم را دور کمرش صلیب میکنم....☆
پایم را میان پایش میپیچم....☆
و سرم را فرو میکنم میان موهایش....☆
میگذارم نفسه گرمم آرام آرام بدود روی پوست عرق کرده اش....☆
و تن داغش غرق شود در بازوان گشوده ام....☆
به پهلو که بخوابد دنیا برای من تمام میشود....☆
اﻏﻮﺷﺖ...★
★
ﻣﯿﺘﻮﺍﻧﺪﻗﺸﻨﮕﺘﺮﯾﻦ ﺳﺮﺧﻂ ﺧﺒﺮﻫﺎﯼ ﻓﺮﺩﺍ ﺑﺎﺷﺪ....★
ﻭﻗﺘﯽ ﺗﻮ ﻣﯿﺘﻮﺍﻧﯽﻗﺸﻨﮓ ﺗﺮﯾﻦ ﺗﯿﺘﺮ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻣﻦ ﺑﺎﺷﯽ....★
Tweet
1 like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
41 Comments
حمید :دوتاشون توآرامش هستم607w
@ansar@ : sogandسلام609w
@ansar@ :عشق منه609w
€b¡ :جونم چه حالی میده،من باشم دوس ندارم دیگه ازخواب بیدارشم611w
صدا :611w
الحربي 099 :612w
hagie tunkara :How are you614w
Farshid2f : 5" 614w
reza : الحزين ابن العراقلاجواب616w
mosayeeb :ای جانم616w
حسین شاهمرادی :616w
الحزين ابن العراق :616w
Mehrnaz : KiashaChi??????616w
Kiasha :همش چینی شده.616w
amir :زیادعاشقش شدی درکت میکنم616w
مهدی :616w
حميد :سلام نگو دارم ميميرم واسه يه پهلو616w
Mehrnaz : ramin617w
ramin :617w
ramin :سلام617w
See More
Copyright © 2014-2026 Hi Technology, Inc. All rights reserved.Hi for iPhoneHi for AndroidPrivacyTerms