Avatar
624w
Nazi (Hi No. 1635842)
خدایا سرده این پایین
از اون بالا تماشا کن...
اگه میشه فقط گاهی
خودت قلب منو"ها"کن
خدایا سرده این پایین
ببین دستامو می لرزه
دیگه حتی همه دنیا
به این دوری نمی ارزه
تو اون بالا من این پایین
دوتایی مون چرا تنها ؟
اگه لیلا دلش گیره
بگو مجنون چرا تنها؟!!
بگو گاهی که دلتنگم
ازاون بالا تو می بینی
بگو گاهی که غمگینم
تو هم دلتنگ و غمگینی
خدایا...من دلم قرصه!!
کسی غیر از تو با من نیست
خیالت از زمین راحت
که حتی روز،،،روشن نیست
کسی اینجا حواسش نیست
که دنیا زیر چشماته
یه عمره یادمون رفته
زمین دار مکافاته!!!
فراموشم میشه گاهی
که این پایین چه ها کردم
که روزی باید از اینجا
بازم پیشه تو برگردم
خدایا...وقت برگشتن
یه کم با من مدارا کن
شنیدم گرمه آغوشت اگه میشه منم جا کن .
Tweet
1 like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
30 Comments
محسن :در حضور خارها هم مي شود يک ياس بود
در هياهوي مترسک ها پر از احساس بود
دست در دست پرنده
بال در بال نسيم
ساقه هاي هرز اين بيشه ها را داس بود
کاش مي شد حرفي از "کاش مي شد"هم نبود
هرچه بود احساس بود و عشق بود و ياس بود
602w
Reza :611w
انا منتظر المهدی( عج)70 :616w
Dema :618w
نیلوفر :چ زیباااا619w
ایلیا :620w
Sami . :خیلی زیبا بود

622w
"Parisa" :624w
Rezvan :هییییییی624w
ye khanome khas :624w
Nazi : -624w
Nazi : Armaghanمنظورتون و نمیفهمم624w
Armaghan : Naziعزیزم پستتون رو که مینویسید از قسمت پایین صفحه تنظیم کنید پستتون فقط برای دوستانتون باشه،اونوقت روی صفحه دوستانتون نمایان میشه624w
Nazi : ali aliمرسی624w
ali ali :624w
Nazi : MOHAMMAD624w
Nazi : Hamid624w
MOHAMMAD :624w
Hamid :624w
Nazi : NAVID624w
See More
Copyright © 2014-2026 Hi Technology, Inc. All rights reserved.Hi for iPhoneHi for AndroidPrivacyTerms