Avatar
625w
ye khanome khas (Hi No. 1829472)
تابستونه نحسیه...
خیلی داغونم
انگار خوشی به ما نیومده...کلی صب کردم تابستون بیاد ...همون زمستون بهتر بود...
سال1393نحسه...نفرینم کردن انگار
اخه سال92خیلی خوب بود چقد خاطره چقد خندیدیم چقد گریه کردیم
کی روزای خوب میان؟
Tweet
1 like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
21 Comments
toonelzaman :@toonelzaman587w
♥Maryam♥ :سلام حرفدل من رو داری میزنی.یاد پارسال بخیر616w
♥Maryam♥ : 3" 616w
محسن / جان :سلام دوستان618w
mignon Doll :622w
میکاییل :623w
~Hamed :623w
Ermiya :اد پلیز624w
Nazi :624w
رسول :عالی بود624w
★S:-@ /\/A(\/)★ :U hamash to faz ghami625w
( Ëlàhé ) miss ordibehshti :هر وقت داداش تتل مجوز بگیره کنسرت بزاره همگی ببینیمش بهترین روز میاد عزیزم نگران نباش خوشی به منم نیومده فقط تو نیسی625w
ali :سلام625w
ali :تا الان سال93نحس بود625w
ali :خوبین625w
Farokh/bnd :زهرا این عکسو واسه من بفرست625w
AMIRTATAL❤❤ :Are sale 92 kheili khub bud625w
parisa.h :625w
FATTANEH :همه فصلاخوبه625w
FARBODG :625w
See More
Copyright © 2014-2026 Hi Technology, Inc. All rights reserved.Hi for iPhoneHi for AndroidPrivacyTerms