Avatar
627w
Danial (Hi No. 3148310)
تو همیشه اون طرف پنجره دنبال خوشبختی میگشتی....
الانم که اروپایی خوشبخت نیستی...
بری امریکا هم خوشبخت نیستی....
ببین تو بری کره مریخ هم خوشبخت نیستی.....






دیالوگ ماندگار محمدرضا فروتن...
شب یلدا...
Tweet
1 like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
2 Comments
setareh :Eyyy jaaaaannnn!!!627w
mahnaaz :627w
Copyright © 2014-2026 Hi Technology, Inc. All rights reserved.Hi for iPhoneHi for AndroidPrivacyTerms