Avatar
627w
Nazi (Hi No. 1635842)
دوستی با بعضی از ادمها مثل نوشیدن چای کیسه ایست .هول هولکی و دم دستی..... برای رفع تکلیف .اما خستگی ات را رفع نمیکنند. . دل ادم را باز نمیکند.خاطره نمیشود..دوستی بادوستی با بعضی ادمها مثل خوردن چای خارجی ست پر رنگ وبو. این دوستی ها جان میدهند برای خاطره های دم دستی ........ این چای خارجی را میریزند در فنجان ، مینشینی با شکلات فندقی میخوری و فکر میکنی خوشحالترین ادم روی زمینی . فقط نمیدانی چرا باقی چای که مانده در فنجان بعد از یکی دو ساعت میشود رنگ قیر.....سیاه....... دوستی با بعضی از ادمها مثل نوشیدن چای سرگل لاهیجان است .باید نرم دم بکشد .باید انتظارش را بکشی باید برای عطر و رنگش منتظر بمانی .باید صبر کنی .ارام باشی و مقدماتش را فراهم کنی .باید ان را بریزی در یک استکان کوچک کمر باریک . خوب نگاهش کنی .عطر ملایمش را احساس کنی و اهسته ، جرعه ، جرعه بنوشی اش و زندگی کنی ... . 💕
Tweet
1 like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
39 Comments
گیان : 1" 593w
انا منتظر المهدی( عج)70 :616w
ایلیا :620w
ali ali :623w
تسنیم :624w
Zibatarin Roya :624w
@mid :626w
♡♥baran♡♥ :626w
Rezvan :627w
Farshid :627w
NoNO :627w
@,shiy@n :627w
〽️£|~|d¡★B✨ :627w
〆゛、 ℳ :627w
〆゛、 ℳ :627w
Nazi : @mid627w
@mid : Naziواقعا که رفاقت بعضی ها دست چای سرگل لاهیجان رو هم از پشت بسته 627w
Nazi : فرهادانشاءالله که باشه627w
فرهاد :رفيقی اگه باشه!!!627w
为了未来 :شاشقـــــــۇ627w
See More
Copyright © 2014-2026 Hi Technology, Inc. All rights reserved.Hi for iPhoneHi for AndroidPrivacyTerms