628w
Nazi
(Hi No. 1635842)
میگَن واس کَسی بمیر ک برات تَب کُنه.....
کسی تَب نکرد؟
سُرفه ام نبود!؟
کسی هَست اصلا؟!
بِرم؟ حساسیَت فصلی هم قبوله!
کسی نبود؟؟؟؟؟پس رفتم....
Tweet
1
like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
41 Comments
r.j
:
617w
نیلوفر
:
619w
★★★
:
623w
Fatima
:
624w
@mid
:
اگه براتو انسان بمیره حداقل مطمئنه براش تب میکنی.
626w
@mid
:
Nazi
مر30
626w
♡♥baran♡♥
:
626w
عزیز
:
627w
Nazi
:
@,shiy@n
چه کسی رو شفا بده؟؟
627w
@,shiy@n
:
خدا شفابده
627w
Nazi
:
@mid
خدارو شکر
627w
@mid
:
Nazi
سلام. شما خیلی به زحمت افتادید مرسی گلم. مشکل برطرف شد
627w
Nazi
:
رز
فدات بشم
627w
رز
:
الهی عزیزم خودم هستم باتمام وجود کنارتم و برات میمیرم حاضر به تب تو هم نیست تب نکرده عزیز هستی
627w
رز
:
627w
Aseman
:
نازی
628w
اشک تاریخ
:
628w
مهدی
:
628w
علیرضا
:
628w
°°●○●○●○ somi ○●○●○●°°
:
الهی فدااااااات عزیزم
628w
See More