Avatar
628w
Nazi (Hi No. 1635842)
میگَن واس کَسی بمیر ک برات تَب کُنه.....
کسی تَب نکرد؟
سُرفه ام نبود!؟
کسی هَست اصلا؟!
بِرم؟ حساسیَت فصلی هم قبوله!
کسی نبود؟؟؟؟؟پس رفتم....
Tweet
1 like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
41 Comments
r.j :617w
نیلوفر :619w
★★★ :623w
Fatima :624w
@mid :اگه براتو انسان بمیره حداقل مطمئنه براش تب میکنی. 626w
@mid : Naziمر30 626w
♡♥baran♡♥ :626w
عزیز :627w
Nazi : @,shiy@nچه کسی رو شفا بده؟؟627w
@,shiy@n :خدا شفابده627w
Nazi : @midخدارو شکر627w
@mid : Naziسلام. شما خیلی به زحمت افتادید مرسی گلم. مشکل برطرف شد627w
Nazi : رزفدات بشم627w
رز :الهی عزیزم خودم هستم باتمام وجود کنارتم و برات میمیرم حاضر به تب تو هم نیست تب نکرده عزیز هستی627w
رز :627w
Aseman :نازی 628w
اشک تاریخ :628w
مهدی :628w
علیرضا :628w
°°●○●○●○ somi ○●○●○●°° :الهی فدااااااات عزیزم628w
See More
Copyright © 2014-2026 Hi Technology, Inc. All rights reserved.Hi for iPhoneHi for AndroidPrivacyTerms