Avatar
631w
Pezhman (Hi No. 1775776)
منو دوستای خسته تر از خودم خخخخ
Tweet
1 like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
22 Comments
سما :سلام619w
hichkas : مهساسلام619w
عٍزُيِزُيِ دًلّمٌ : 2" 621w
مهسا :سلام627w
یلدا :مگه کوه کندین خسته این628w
Samaneh :مثلا چکار کردین که خسته این629w
1 :629w
Meysam :629w
yasmin :سلام630w
تنهایم :سلام630w
Santoo :630w
. :630w
Pezhman : →NAZI←ایول ب شما زدی تو هدف630w
→NAZI← :اینطورک من میبینم شماهاهیچجانمیوفتین همجین مث آجرروهم جفت شدین ک لودرهم جلودارتون نیس630w
Pezhman : behnazها دوست داری بیافتم تو اب حال کنی چرا بیافتم تو اب خوب میافتم رو چمن630w
behnaz :چه حالي ميداداگه ميوفتادي تواب630w
Pezhman :630w
F.M :630w
♥محبت الله♥ :خستگی ازتون داره میباره آخی630w
العاشقةِ :حلوووووين630w
See More
Copyright © 2014-2026 Hi Technology, Inc. All rights reserved.Hi for iPhoneHi for AndroidPrivacyTerms