631w
Pezhman
(Hi No. 1775776)
منو دوستای خسته تر از خودم خخخخ
Tweet
1
like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
22 Comments
سما
:
سلام
619w
hichkas
:
مهسا
سلام
619w
عٍزُيِزُيِ دًلّمٌ
:
2"
621w
مهسا
:
سلام
627w
یلدا
:
مگه کوه کندین خسته این
628w
Samaneh
:
مثلا چکار کردین که خسته این
629w
1
:
629w
Meysam
:
629w
yasmin
:
سلام
630w
تنهایم
:
سلام
630w
Santoo
:
630w
.
:
630w
Pezhman
:
→NAZI←
ایول ب شما زدی تو هدف
630w
→NAZI←
:
اینطورک من میبینم شماهاهیچجانمیوفتین همجین مث آجرروهم جفت شدین ک لودرهم جلودارتون نیس
630w
Pezhman
:
behnaz
ها دوست داری بیافتم تو اب حال کنی چرا بیافتم تو اب خوب میافتم رو چمن
630w
behnaz
:
چه حالي ميداداگه ميوفتادي تواب
630w
Pezhman
:
630w
F.M
:
630w
♥محبت الله♥
:
خستگی ازتون داره میباره آخی
630w
العاشقةِ
:
حلوووووين
630w
See More