Avatar
634w
باران (Hi No. 1491430)
یادت باشد دلت که شکست سرت رابگیری بالا! تلافی نکن فریاد نزن شرمگین نباش، حواست باشد ؛دل شکسته گوشه هایش تیز است، مبادا که دل ودست آدمی راکه روزی دلدارت بود زخمی کنی به کینه. مبادا که فراموش کنی روزی شاديش ارزویت بود صبور باش وساکت بغضت را پنهان کن رنجت را پنهان تر
Tweet
1 like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
36 Comments
Mahur : محمداینا همه میخوان ادشون کنی ولی همش الکیه من را اد نکن590w
محمد :سلام خوبی باران590w
Javad :سلام599w
مهدی :611w
saeed :Salam.
Che qamnak!!!!????
611w
hadi :سلام من تازه اومدم میشه ادم کنین614w
هیوا :615w
بکتاش :سلام617w
مهدی :619w
siawash zaman :شاید اینگونه باشد622w
ماجد الحزين 2 : 1" 623w
فرشید :624w
..emad.. : 9" 624w
..emad.. :624w
Babbak :626w
yas :س626w
علیرضا :قشنگ دوست دارم پ627w
علیرضا :سلام باران جون627w
حمید۱۱۱ : هدیههدیه جون خیلی میخوامت627w
masood :سلام627w
See More
Copyright © 2014-2026 Hi Technology, Inc. All rights reserved.Hi for iPhoneHi for AndroidPrivacyTerms