Avatar
634w
Na@ZZii!! (Hi No. 3123337)
***این پست پاک نمیشه ،پس حتما کامنت بزار برام***
هممون بالاخره یکبارم که شده دلمون بدجور ازیک نفر شکسته یا از یک نفر نارو خوردیم خیانت دیدیم واسه یه نفر گریه کردیم...خورد شدیم!!
واسه همون شخصی ک اذیتت کرده و ازش دلخوری یه کامنت بزار...اگه دلت خواست بهش فحش بده...این پست ویژه هست کاملا آزادی هرچیزی که میخوای بگی...
شروع کن...
(شایدم خودم دل کسی رو شکوندم اونم کامنت بزاره بازم آزاده)
Tweet
1 like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
59 Comments
حجت : 2'1" 628w
حجت : Dadashiiiiاهنگت قشنگه629w
Majid :سلام632w
N,r : Dadashiiiiراهی پیدا کردی ب مام بگو633w
كريم زعيم : 4" 633w
shahin :سلام دوستان گل633w
Na@ZZii!! : Alireza633w
shahin :سرنوشت گر نوشت بد نوشت633w
Na@ZZii!! : Dadashiiii633w
Na@ZZii!! : AmirTataloo D633w
Na@ZZii!! : ....(\/)@®¥@(\/)...Akhy ishala harchi ghesmate633w
Na@ZZii!! : DadashiiiiMan ozr mikham age ba yadavarish narahat shodin633w
AmirTataloo D :Oh zamoone633w
Alireza :Az tamame shahr bizarm633w
RAVhanas : 10" 633w
....(\/)@®¥@(\/)... :آره دلم بدجوری شکسته ازکسی ک انتظارشونداشتم امابعدچن سال هنوزم میگم نفسم نفسم میگیرددرهوایی ک نفسهای تونیست هنوزم فقط وفقط خودت توقلبمی634w
Dadashiiii :عاقبت روزی مزار سرد من...
جای دنجی برایت میشود...
عکس من با آخرین لبخند من...
شاهد شب گریه هایت میشود...
میگذاری سربه روی گور من...
سنگ قبرم میشود دنیای تو...
از تمام آنچه با هم داشتیم...
یاد من میماند... و فرداى تو...!!
634w
Dadashiiii : Na@ZZii!!بهتره چیزی نگم خاطرات گذشته هرگز محاله فراموش بشه ولی سعی میکنم که فراموشش کنم634w
Na@ZZii!! : علی634w
Na@ZZii!! : hossein634w
See More
Copyright © 2014-2026 Hi Technology, Inc. All rights reserved.Hi for iPhoneHi for AndroidPrivacyTerms