Avatar
634w
باران (Hi No. 1491430)
مشکل اینجاست که

همیشه برای فرار از دست یک آدم به آدم دیگری پناه برده ایم

اعتیاد به آدم ها بدترین نوع اعتیاد است
Tweet
1 like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
11 Comments
Amir Hosein : .س631w
علیرضا :سلام631w
محمود :632w
Ahad :من به هیچ کس پناه نبردم چون نمیتونم634w
H.a :سلام634w
HAMID :اعتياد من تويي634w
علیرضا :واقعا جمله زیبای بود634w
علیرضا :مر30 باران جون634w
سامان :634w
. :634w
Arash :634w
Copyright © 2014-2026 Hi Technology, Inc. All rights reserved.Hi for iPhoneHi for AndroidPrivacyTerms