634w
باران
(Hi No. 1491430)
مشکل اینجاست که
همیشه برای فرار از دست یک آدم به آدم دیگری پناه برده ایم
اعتیاد به آدم ها بدترین نوع اعتیاد است
Tweet
1
like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
11 Comments
Amir Hosein
:
.
س
631w
علیرضا
:
سلام
631w
محمود
:
632w
Ahad
:
من به هیچ کس پناه نبردم چون نمیتونم
634w
H.a
:
سلام
634w
HAMID
:
اعتياد من تويي
634w
علیرضا
:
واقعا جمله زیبای بود
634w
علیرضا
:
مر30 باران جون
634w
سامان
:
634w
.
:
634w
Arash
:
634w