Avatar
636w
O.M.I.Đ. (Hi No. 2248825)
پسر نصفه شبی به دوست دخترش تلفن ميکنه........ دختر:سلام عزيزم همه چی خوبه؟ پسر:ميخوام چيزه مهمی بهت بگم........ دختر:اوممم ما که کلی قبلش باهم صحبت کرديم......... پسر:من......من ميخواستم رابطه دوست دختر دوست پسريمونو تموم کنيم!!!!!!!! دختر:زبونش بند اومد.....آخه چرا؟من که اصلا کاری نکردم؟!!!!!! پسر:چون ميخوام به عنوان همسرم دوست داشته باشم....... باهام ازدواج ميکنی عشقممم؟؟؟ دختر:نه..... پسر ضايع شد وکپه مرگشو گذاشت......
Tweet
1 like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
69 Comments
#ghazaal sh :Lol606w
#ghazaal sh :Lol606w
عسل : O.M.I.Đ.چند سالته628w
O.M.I.Đ. : F.H629w
O.M.I.Đ. : rehanh629w
F.H :629w
rehanh :629w
O.M.I.Đ. : آهومرسی عزیز632w
O.M.I.Đ. : *"*อทใๆ*"*632w
O.M.I.Đ. : YASAMANقربونت632w
O.M.I.Đ. : Azinله له شد بیچاره632w
O.M.I.Đ. : Tanaz632w
آهو :واقعاعکسات جالبن632w
*"*อทใๆ*"* :میگن اگه کسی گفت دوست دارم خواستی امتحانش کنی بش پیشنهاد ازدواج بده632w
YASAMAN :باحال بود واقعا632w
YASAMAN :خخخخخ632w
Azin :پسره ی بدبخت فلک زده... 633w
Tanaz :Khhhh633w
shima :634w
O.M.I.Đ. : yedone634w
See More
Copyright © 2014-2026 Hi Technology, Inc. All rights reserved.Hi for iPhoneHi for AndroidPrivacyTerms