52 Comments
arash :

635w
min@فقط اینو بدون من شوخی نمیکردم چون دو سالی که شهرتون بودم فقط خوبی دیدم خیلی هم آذری ها رو دوست دارم شما هم آذری هستی دیگه638w
arash :

635w
min@فقط اینو بدون من شوخی نمیکردم چون دو سالی که شهرتون بودم فقط خوبی دیدم خیلی هم آذری ها رو دوست دارم شما هم آذری هستی دیگه638w