641w
مریم 6165
(Hi No. 1538407)
گریه شاید زبان ضعف باشد، شاید کودکانه،شاید بی غرور...
اماهر وقت گونه هایم خیس میشود،میفهمم...
نه ضعیفم، نه کودکم، بلکه پر از احساسم...
Tweet
1
like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
54 Comments
هجران
:
سلام
590w
مریم
:
سلان
590w
وحید
:
سلام
604w
amir
:
606w
اهو
:
سلام
606w
اهو
:
606w
محسن
:
607w
کسرا
:
سلام به همگی
613w
shahin
:
ملیکا
سلام
614w
ملیکا
:
سلام.خوبی
615w
arash
:
618w
hani
:
سلام
622w
s@eed
:
624w
علیرضا
:
625w
ايمان
:
احساسم
627w
armin-barak m c
:
4"
628w
karim
:
628w
ابنار هجرک محترگ بس عاشگ النار
:
زندگی را طی کن و آن وقت که بر بلندترین قله های آن ایستادی لبخندت را نثار سنگریزه هایی کن که پاهایت را خراشیدن...!
629w
ابنار هجرک محترگ بس عاشگ النار
:
سلام
629w
امیری شهلا
:
630w
See More