Avatar
641w
مریم 6165 (Hi No. 1538407)
گریه شاید زبان ضعف باشد، شاید کودکانه،شاید بی غرور...
اماهر وقت گونه هایم خیس میشود،میفهمم...
نه ضعیفم، نه کودکم، بلکه پر از احساسم...
Tweet
1 like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
54 Comments
هجران :سلام590w
مریم :سلان590w
وحید :سلام604w
amir :606w
اهو :سلام606w
اهو :606w
محسن :607w
کسرا :سلام به همگی613w
shahin : ملیکاسلام614w
ملیکا :سلام.خوبی615w
arash :618w
hani :سلام622w
s@eed :624w
علیرضا :625w
ايمان :احساسم627w
armin-barak m c : 4" 628w
karim :628w
ابنار هجرک محترگ بس عاشگ النار :زندگی را طی کن و آن وقت که بر بلندترین قله های آن ایستادی لبخندت را نثار سنگریزه هایی کن که پاهایت را خراشیدن...!629w
ابنار هجرک محترگ بس عاشگ النار :سلام629w
امیری شهلا :630w
See More
Copyright © 2014-2026 Hi Technology, Inc. All rights reserved.Hi for iPhoneHi for AndroidPrivacyTerms