Avatar
642w
مژگان (Hi No. 2269771)
شرمنده دوستان
وقتی من گوشیم روشن میکنم کلی پیام ار هر برنامه برام ارسال میشه
باتوجه به اینکه درس دارم وقت برای جواب دادن ندارم...فقط میتونم پست هابخونم ولایک کنم..از دستم ناراحت نشید
Tweet
1 like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
13 Comments
محمد :625w
اسدیان :سلام عزیز0637w
ta.ki :سلام638w
Abdollah :سلام خوبی خانم مهندس چه خبر639w
Abdollah :سلام خوبی خانم مهندس639w
Abdollah :639w
ta.ki :مژگان جان سلام639w
حسن نجفی :سلام مژگان جان اگه مزاحم درسات نیستم میتونی جواب بدی642w
مژگان :ممنون642w
حسن نجفی :برات آرزوی موفقیت میکنم642w
حسن نجفی :برات آرزوی موفقیت میکنم642w
ali :مغرور نباش حالا642w
رضی :642w
Copyright © 2014-2026 Hi Technology, Inc. All rights reserved.Hi for iPhoneHi for AndroidPrivacyTerms