642w
مژگان
(Hi No. 2269771)
شرمنده دوستان
وقتی من گوشیم روشن میکنم کلی پیام ار هر برنامه برام ارسال میشه
باتوجه به اینکه درس دارم وقت برای جواب دادن ندارم...فقط میتونم پست هابخونم ولایک کنم..از دستم ناراحت نشید
Tweet
1
like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
13 Comments
محمد
:
625w
اسدیان
:
سلام عزیز0
637w
ta.ki
:
سلام
638w
Abdollah
:
سلام خوبی خانم مهندس چه خبر
639w
Abdollah
:
سلام خوبی خانم مهندس
639w
Abdollah
:
639w
ta.ki
:
مژگان جان سلام
639w
حسن نجفی
:
سلام مژگان جان اگه مزاحم درسات نیستم میتونی جواب بدی
642w
مژگان
:
ممنون
642w
حسن نجفی
:
برات آرزوی موفقیت میکنم
642w
حسن نجفی
:
برات آرزوی موفقیت میکنم
642w
ali
:
مغرور نباش حالا
642w
رضی
:
642w