642w
Taha
(Hi No. 2466540)
چه خوب کسی لدم دراغوشت باشه
Tweet
1
like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
18 Comments
orkide
:
بیاتوآغوش من جاهست ههههه
641w
Taha
:
ی نفرباشه توآغوش باشم
642w
orkide
:
اوا
642w
چیا2014
:
کاش بغلت بودم
642w
چیا2014
:
سلاپ
642w
چیا2014
:
کفت هستم
642w
چیا2014
:
642w
چیا2014
:
فدای آغوشت بشم
642w
Taha
:
چه حسی خوبی دارن این دونفر
642w
Taha
:
خیلی خوبه ادم ی هم دردی داشته باشه
642w
orkide
:
وا
642w
Taha
:
اره
642w
Maria
:
مثل اینکه خیلی تنهایی
642w
Taha
:
ممنون
642w
Taha
:
خوبید
642w
Taha
:
محمد
642w
Taha
:
سلام
642w
Mohamed salama
:
Hi
642w