Avatar
645w
tiana (Hi No. 1567954)
اين پست رو سكوت ميكنم تو بنويس... بنويس از دلتنگى هات ، از دردهات ،از هرچى دلت ميگه...! بنويس... دلتنگى ات را با جان و دل مى چشم !
Tweet
1 like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
21 Comments
امیرحسین :610w
Pouria :643w
Amir tataloo : Ashkanمگه اینجا گروهه644w
Ashkan :Salam644w
esi1355 :روزگارتلخ تلخم کرده امایادتوشیرین شیرینم کرد644w
*b* : Amir tatalooI don't645w
amin : 💕samaneh 💕Bakht chand chand bode645w
tiana : 💕samaneh 💕قشنگ بود 645w
MOHAMMAD : 💕samaneh 💕645w
💕samaneh 💕 :
تا حالا با خودت فکر کردی چرا باختی!! چرا منو از دست دادی؟!! با خودت فکر کردی مثل منو کجا میتونی پیدا کنی؟؟!! مثل من پیدا نمیشه... فکر همه جاشو کردی مگه نه؟؟!! فکرشو کردی بدون من چطوری سر کنی؟؟ دیگه کی پیدا میشه حرصت رو بخوره؟؟منتظر دوست دارم هات بمونه و مکث کنه... احترامت رو نگه داره...حرفای دلش رو برات اس ام اس کنه؟؟!! برای دیدنت بهانه بیاره و زور بگه؟؟ دیگه کی پیدا میشه به همه دنیا بگه تو عشقش هستی... به بهتر از تو بگه بهترینو داره... دیگه کی ... پیدا میشه بخاطرش عصبانی بشی؟؟!! سرش داد بزنی؟؟!! تو دیگه منو نداری ... مرا از دست دادی...تو تمامت را پیش من جا گذاشتی... صدای خنده هام.... دوستت دارم هام.... تاریخ تولدم.... صبح ها میخوابی،، شب ها بیدار میشوی،، با آدم های مختلف حرف میزنی... با اونا میخوابی ... بیرون میری... ولی هنوز دلت اینجاست پیش من... تو باختی... چون کسی را ک با همه ی وجودش خواستت رو از دست دادی... تو برای من تجربه شدی... و من برای تو خاطره ای به یاد موندنی... دیگه هیچکی تو رو اندازه من دوست نخواهد داشت... تو باخـــــتی... See More
645w
reza :645w
Amir tataloo : *b*What de faz???645w
*b* :Dg khastam khodaaaaa mano piade kon....645w
Amir tataloo :من بگم دل تنگیامو645w
Amir : tianaنه،فقط دیروز یکم کتف راستم درد میکرد645w
tiana : Amirدرد هم نداری645w
Amir :ببخشید من دلتنگی ای نداشتم645w
Amir :Life's good..645w
tiana :645w
esi1355 :یه نفر،تنها،غریب،همین،ببخش اگه تلخه....645w
See More
Copyright © 2014-2026 Hi Technology, Inc. All rights reserved.Hi for iPhoneHi for AndroidPrivacyTerms