Avatar
647w
elahe (Hi No. 1518008)
سلامتي اوني كه دلم واسش تنگ شده اما غرورم نمي ذاره بگم اينو .. سلامتي اوني كه برگشتني نيست ... مال من نيست .. برگشتني نيستم ... مال اون نيستم .. ولي ته دلم دوسش دارم هنوز ... سلامتي اوني كه بهتره ازم دور باشه ... بهتره ازش دور باشم ... در اخر سلامتي جفتمون كه از اول تا اخردوستيمون با لجبازي و بچه بازي گذشتو همه چي تموم شد
Tweet
1 like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
30 Comments
666 : 3" 607w
Reza Adineh :نوش بره اونجا كه غم نباشه607w
HAMI :👍609w
amir :625w
marjan :636w
hadi :Be slmtish bekhoda642w
Majid :به همه متن های زیر642w
Shahin :642w
Shahin :Like642w
Amir khan 111 :عجب دلی داشت که تورو ترک کرد!643w
omid~ahmadi :643w
soheil :Be salamatie kesaie ke bayad bashan ama nistan643w
hossein :644w
Emir :مست مستم ساقيا دستم بگير. تا نيافتادم ز پا دستم بگير645w
masoud :جهنم مکان جغرافیایی خاصی نیست!رضایت درون یعنی بهشت ان را برایت ارزو میکنم.645w
Behnam :Omidvaram harki,,,asheghe harki hastesh...be eshghesh berese,,,az jomle u,,,amin!!!645w
Omid :یه دردی توی مطلبت دیده میشه که معلومه خیلی اذیتت میکنه.متاسفم ای کاش بتونم کمکت کنم646w
Ramin :646w
h.b :646w
(\/)O}{@(\/)@[) :646w
See More
Copyright © 2014-2026 Hi Technology, Inc. All rights reserved.Hi for iPhoneHi for AndroidPrivacyTerms