Avatar
646w
Samane (Hi No. 1575035)
من دیـــوانه ی آن لـــحظه ای هستــم
که تو دلتنگم شوی
و محکم در آغوشم بگیــری و شیطنت وار
ببوسیم
و من نگذارم..

بوسه با لـــجبازی،
بیشتر می چسبـــد!!!
Tweet
1 like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
19 Comments
hamed :629w
g.heidari :manam mikham.631w
حمید رضا :سلام632w
Parsa :Bosidan hame kar mk eshgo garma heso khastano bakhshidano havaso zendegi waooo namasab hame chi toshe bekhoda.dust daram yebar bebosi mano ta dark koni halamo hesesh behet biad my kiss mi sami638w
Amir :من از اون آدمایی که طو ثانیه اول آشنائی به طرف میگن عزیزم بهشون میگم چاپلوس.638w
Amir :کسی که طو یه نگاه عاشق و دیونه طرف بشه عاشق نیست هوس زود گذره.638w
Amir :سلام سمانه خانم. بوسیدن داریم تا بوسیدن638w
BABAK :سلام, سمانه جون644w
N : h :Hame divonaena645w
Mohammad :Vay chi dari migi man aaaaaasheghe in karam646w
Samane : MOHAMADچرا؟؟646w
Mohammad :منم دیوونه ی توام ثمانه646w
MOHAMAD : 3" 646w
Samane : SamanKhahesh mikonam646w
Saman :Aliiiiiiiiiii boooood azizam646w
AzarGsm :Are bekhoda😘646w
Sr.. Ashoori.. :Aaaay goofti646w
M♚HAMMAD H♚SEIN :646w
Erfan :Asisam646w
Copyright © 2014-2026 Hi Technology, Inc. All rights reserved.Hi for iPhoneHi for AndroidPrivacyTerms