Avatar
648w
Baran (Hi No. 1703160)
این اخری پستمه دارم میرم.اکانتمو پاک میکنم.دوستون دارم باااای
Tweet
1 like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
25 Comments
Rey(*· ·*)ane :647w
... :Movafagh bashi harja ke miri.doste khobi bodi baram,va albateh khahi bod hamishe.joz khobi va mehraboni chizi nadidim az shoma. By647w
Meisam :حیف شد رفتی.ولی امیدوارم در همه مراحل زندگیت موفق باشه.647w
Shervin.....? :رفیق من! همیشه روبه نوربایست, اگرمیخواهی تصویرزندگی ات سیاه نیفتد...همیشه خودت رانقدبدان, تادیگران تورابه نسیه نفروشند...سعی کن استادتغییرباشی،نه قربانی تقدیر...درزندگیت به کسی اعتمادکن،که بهش ایمان داری نه احساس... و هرگز, بخاطرمردم تغییرنکن! این جماعت هرروز تورا جوردیگری می خواهند... مردم شهری که همه درآن می لنگند ,به کسی که راست راه می رود می خندند...!!!647w
Mohammad :Koja mikhai beri hala ?647w
A : GH :خوشبحالش647w
mehrdad :میروم جایز نیست من رفتم647w
" C |\/| PunK " :نه 647w
MOHAMMAD :Moraghebe khodet bash har ja hasti khobo khosh bashi azizam647w
MOHAMMAD :647w
Hamid_jiingool :مواظب خودت باش. موفق باشی. چاله خدافسی.648w
$)-( /\ )-( /\ |3 :E uam?648w
Mohammad Hosein :براچی میری؟؟؟648w
Masoud matador___¡! :میخواد سر و سامون بگیره دیگه648w
Masoud matador___¡! :حلالت کردیم648w
hosein :اینکارو نکن648w
Masoud matador___¡! :اگر بار گران بودیم و رفتیم اگر نامهربان بودیم و رفتیم 648w
yaqoOsh :cheraaaa648w
Shervin @zeri :موفق باشی وپایدار648w
.... :Che jaleb.manam mikham pak konam648w
See More
Copyright © 2014-2026 Hi Technology, Inc. All rights reserved.Hi for iPhoneHi for AndroidPrivacyTerms