Avatar
648w
Naeim (Hi No. 1494289)
باید صبورانه در انتظار زمان ماند زیرا هرچیزی در زمان خودش رخ میدهد. باغبان اگر باغش را غرق آب هم کند باز درختان در فصل خود می رویند...!
Tweet
1 like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
13 Comments
amin :Salam abji Eli,,ax matalebi k gozashtid vaghean lezat mibaram,,Jaie tashakor dare,,mamnoon aji joon607w
h@med.z :625w
*Efe* :636w
Amires :Moshakhase k dunbale hayajani641w
behzad :لایک645w
Tanhay tanha :غلط است...
این تفکر که بپنداریم زندگی می گذرد...
بپذیریم عزیز...
زندگی می ماند ....
من و تو می گذریم....!645w
maku akbar :Aleye mahshare645w
shahram :مرسی از عکسی که گذاشتی646w
Sarin :Che bbahl646w
mahmod :jalebe646w
Mirz@€i :Mersi very nice....647w
Mohsen :لايك648w
morteza :Tasvir ba mosama bo648w
Copyright © 2014-2026 Hi Technology, Inc. All rights reserved.Hi for iPhoneHi for AndroidPrivacyTerms