648w
Naeim
(Hi No. 1494289)
باید صبورانه در انتظار زمان ماند زیرا هرچیزی در زمان خودش رخ میدهد. باغبان اگر باغش را غرق آب هم کند باز درختان در فصل خود می رویند...!
Tweet
1
like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
13 Comments
amin
:
Salam abji Eli,,ax matalebi k gozashtid vaghean lezat mibaram,,Jaie tashakor dare,,mamnoon aji joon
607w
h@med.z
:
625w
*Efe*
:
636w
Amires
:
Moshakhase k dunbale hayajani
641w
behzad
:
لایک
645w
Tanhay tanha
:
غلط است... این تفکر که بپنداریم زندگی می گذرد... بپذیریم عزیز... زندگی می ماند .... من و تو می گذریم....!
645w
maku akbar
:
Aleye mahshare
645w
shahram
:
مرسی از عکسی که گذاشتی
646w
Sarin
:
Che bbahl
646w
mahmod
:
jalebe
646w
Mirz@€i
:
Mersi very nice....
647w
Mohsen
:
لايك
648w
morteza
:
Tasvir ba mosama bo
648w