649w
sepidehhhhh
(Hi No. 1576630)
ba man ghadam bezan...hala k bahamim...hala k baziam...hala k sahmami...
Tweet
1
like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
12 Comments
z
:
648w
esi1355
:
نکنه پشت ادم برفی قلبتوداده باشی به سرماکه سوختنم راحس نمیکنی
649w
........
:
خیلی زیباست هم ادم برفی هم شعرت
649w
Soheil
:
sepidehhhhh
649w
اسي
:
649w
Omid
:
649w
shahin
:
sepidehhhhh
Spide sakhte khodete ya sakhte chine?
649w
Hosein
:
مخصوصا قرمز سرخابی
649w
Hosein
:
خانم لباس قرمز خیلی بهت میاد دست دردنکنه.....
649w
Behzad ghn
:
دستتون درد نکنه
649w
Parvaz
:
سپيدجون سرما خوردي نوك دماغت. قرمز شده
649w
javad
:
سپیده جون پس هویج دماغش کو،
649w