Avatar
649w
sepidehhhhh (Hi No. 1576630)
ba man ghadam bezan...hala k bahamim...hala k baziam...hala k sahmami...
Tweet
1 like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
12 Comments
z :648w
esi1355 :نکنه پشت ادم برفی قلبتوداده باشی به سرماکه سوختنم راحس نمیکنی649w
........ :خیلی زیباست هم ادم برفی هم شعرت649w
Soheil : sepidehhhhh649w
اسي :649w
Omid :649w
shahin : sepidehhhhhSpide sakhte khodete ya sakhte chine?649w
Hosein :مخصوصا قرمز سرخابی649w
Hosein :خانم لباس قرمز خیلی بهت میاد دست دردنکنه.....649w
Behzad ghn :دستتون درد نکنه 649w
Parvaz :سپيدجون سرما خوردي نوك دماغت. قرمز شده649w
javad :سپیده جون پس هویج دماغش کو،649w
Copyright © 2014-2026 Hi Technology, Inc. All rights reserved.Hi for iPhoneHi for AndroidPrivacyTerms