Avatar
649w
sepidehhhhh (Hi No. 1576630)
ای که بی تو خودمو تک و تنها میبینم..هرکجا پا میذارم تورواونجا میبینم...یاد تو هرجا که باشم با منه...داره قلب منو اتیش میزنه..
Tweet
1 like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
20 Comments
esi1355 :حرفی نیست نگاه اخرم یک دنیاحرف بوداگردیده باشی!649w
Hosien makki :تنها ولی پایدار649w
£$$£.Rasouli : 6" 649w
卄έDέ¡卄 (͡๏̯͡๏) : Hoseinمرسی بابا شوخی میکنم649w
Hosein : 卄έDέ¡卄 (͡๏̯͡๏)بخدا جدی گفتم قصد جسارت نداشتم649w
javad :آقااینجا خربزه کیلوچنده649w
卄έDέ¡卄 (͡๏̯͡๏) :649w
Hosein : 卄έDέ¡卄 (͡๏̯͡๏)سلام سپیده خانم تایید کرد منم تایید میکنم ادامه بده صدای خوبب داری!!!649w
卄έDέ¡卄 (͡๏̯͡๏) :فدات649w
javad :ایول میگم دودل بودما649w
卄έDέ¡卄 (͡๏̯͡๏) :چرادارم ازخودم تعریف میکنم؟ولی صدام بدنیستا649w
卄έDέ¡卄 (͡๏̯͡๏) :ابی خونده ن هایده،بعدشم دورم شلوغ بود یواش خوندمش649w
Ghazaleh :649w
javad :ولی این آهنگو هایده ازتوبهترمیخوند649w
卄έDέ¡卄 (͡๏̯͡๏) : 41" 649w
卄έDέ¡卄 (͡๏̯͡๏) :649w
javad :گریه کن کریه قشنگه مرحم این دله تنگه649w
Hossein :داریوش...صدای جاودانه ایران649w
Behzad ghn :649w
Hosein :عاشقشم بخدا...(داریوش)649w
See More
Copyright © 2014-2026 Hi Technology, Inc. All rights reserved.Hi for iPhoneHi for AndroidPrivacyTerms