Avatar
650w
MAHTAB (Hi No. 1505149)
تنهایی خیلی سخته
Tweet
1 like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
19 Comments
armin :622w
armin :622w
didar :Roye in sath hame tanhaeem .refigh635w
Masih esf :Be kose shehra ina gosh nade641w
Amir :این همه جا حتما باید بره اون بالا .کسخله هاااا645w
behnam :کیرمو بخوری دیگه تنها نیسی647w
Hadi :Cheraaa akhe647w
Amir :اخه648w
Morteza.mirdar :Slm.khubgpg649w
.مهران :واقعا650w
Abolfazl8424 :واقعا650w
.مهران :تنهایی از هر چیزی سختره650w
yahOOda :650w
Majid7 :تنهایی خیلی بهتر از دوستای نامرد650w
Esi :تنهاىى هم خودش عالمى داره650w
سینا :عشق و تنهای......650w
Rasool :آره سخته اما از گدایی کردن عشق بهتره650w
Hossein :ولى سگش شرف داره ب اينکه با هر ناکسى باشى!!!650w
Tanhaaay!i!i!i... :تو ک میدونی تنهایی سخته چرا جوابم رو نمیدی؟650w
Copyright © 2014-2026 Hi Technology, Inc. All rights reserved.Hi for iPhoneHi for AndroidPrivacyTerms