650w
MAHTAB
(Hi No. 1505149)
تنهایی خیلی سخته
Tweet
1
like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
19 Comments
armin
:
622w
armin
:
622w
didar
:
Roye in sath hame tanhaeem .refigh
635w
Masih esf
:
Be kose shehra ina gosh nade
641w
Amir
:
این همه جا حتما باید بره اون بالا .کسخله هاااا
645w
behnam
:
کیرمو بخوری دیگه تنها نیسی
647w
Hadi
:
Cheraaa akhe
647w
Amir
:
اخه
648w
Morteza.mirdar
:
Slm.khubgpg
649w
.مهران
:
واقعا
650w
Abolfazl8424
:
واقعا
650w
.مهران
:
تنهایی از هر چیزی سختره
650w
yahOOda
:
650w
Majid7
:
تنهایی خیلی بهتر از دوستای نامرد
650w
Esi
:
تنهاىى هم خودش عالمى داره
650w
سینا
:
عشق و تنهای......
650w
Rasool
:
آره سخته اما از گدایی کردن عشق بهتره
650w
Hossein
:
ولى سگش شرف داره ب اينکه با هر ناکسى باشى!!!
650w
Tanhaaay!i!i!i...
:
تو ک میدونی تنهایی سخته چرا جوابم رو نمیدی؟
650w