Avatar
650w
tiana (Hi No. 1567954)
تکیه گاهم باش!!!
میخواهم سنگینی نگاه این مردم حسود شهر را تو هم حس کنی،
این مردم نمیتوانند ببینند دستهایمان تا این اندازه به هم نزدیکند.
Tweet
1 like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
23 Comments
krar.aa : 1" 641w
krar.aa :641w
شــــ¡sh@dــــــادی : sh@d¡644w
esi1355 :کجایی که ببینی زیرسنگینی نگاه این مردم زمونه کمرم خم شده ،چشمانم تشنه نگاه اتشین تواند،دستانم گرمی دستاتومیخواند.کجایی کجا...645w
esi1355 :بخاطرخودت زندگی کن645w
Seyydddd :645w
lili : 1" 647w
tiana : Shervin.....?649w
Shervin.....? :كلاس نهضت سوادآموزي لرها: معلم:براي صدمين بار میگم،بامن تكرار كنيد:علي مريض است
لرها: آخي مادرش بميره

649w
شاهرخی : tianaاز این خودکار بی رنگا که با لامپ یو وی کار میکنه بگیر رو کارت ورود به جلست بنویس هیشکسم نمیفهمه جواب میده خخخخخ649w
tiana : Shervin.....?خوشت میاد هی غصه بخورم از این فاز دربیا شادش کن 649w
Shervin.....? :همچی نامردی. بی معرفتی هست عزیز649w
شاهرخی : tianaغصه نداره که خدا پدر تقلبو بیامرزه 649w
شاهرخی : tianaباز که داری غصه میخوری649w
tiana : Shervin.....?ته بی معرفتی یعنی این649w
شاهرخی : tianaهمیشه میگن در نامیدی بسی امید است پایان شب سیه سفید است پس تمیدوار باش649w
tiana : شاهرخیامیدوارم649w
شاهرخی :خدا کنه همیشه همون چیزی که میخوای بشه 649w
tiana : sh@d¡tnks649w
sh@d¡ :عالی649w
See More
Copyright © 2014-2026 Hi Technology, Inc. All rights reserved.Hi for iPhoneHi for AndroidPrivacyTerms