Avatar
650w
ســــــیعــــدبـــــلا (Hi No. 1534027)
# شبی کفتم به قليانم که ازجانم جه مي خواهی
نوشت باخط دودخودبه دردت مي خورم کاهی
توبرمن مينهی اتش که درد خودکنی تسکين
من بيجاره ميسوزم توازحالم جه ميدانی......
Tweet
1 like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
7 Comments
♥िИ¡ИАी♥ :قشنگه645w
ســــــیعــــدبـــــلا :نوکرم به مولا650w
ســــــیعــــدبـــــلا :چاکریم قلیون خودم650w
ســــــیعــــدبـــــلا :مرسی داش650w
آذین :چه جالبه650w
S....z :650w
Mohsen :Niceee650w
Copyright © 2014-2026 Hi Technology, Inc. All rights reserved.Hi for iPhoneHi for AndroidPrivacyTerms