Avatar
650w
M!NA;) (Hi No. 1584502)
khodayi hamin 5min pish to wechat didam fahmidam. hala kia midunesan???
Tweet
1 like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
65 Comments
فرشاد :یعنی اگه اون سوراخه نباشه نی اونجا واینمیسته583w
مهدى :سلام622w
*Elahye N@Z* :منم الان فهمیدم626w
Parisa :منم الان فهمیدم644w
Parisa :644w
Kent : M!NA;)اره منم646w
Amir :من همین حالا فهمیدم ولی تو از کجا فهمیدی646w
ahmad :تو ژاپن به بچه دبستانيها طرح هواپيما ميدن واسه ساختن كاردستي!تو ايران ميگن تخم مرغ رنگ كنيد بياريد خب معلومه بايد تعجب كنيم وقتي چنين چيزايي رو ميبينيم. منم نميدونستم اينو647w
M!NA;) : Wolf647w
Wolf :جون دادا ماهم همین الان فهمیدیم . خدا وکیلی این نوشابه ها ۱۰ ساله تو ایرانه ما تازه فهمیدیم 647w
Saeed :647w
Donya :چه جالب....649w
_ BaRaN _ :Jalllldar khaaaleGhhhh 649w
حمید :خودت کشف کردی؟یاازدانشمندان کمک گرفتی؟649w
$@j@[} ♥ :Khob k gofti649w
$@j@[} ♥ :Ee mg aslan ina noshabast?????649w
Ahmad :649w
❂๑❂••✧ Թʅɿ ➛(ʘ͜͡ʘ :Kheyli bahale Liiiiiiiiiiikkkkkkeeeee649w
Shadmehr :650w
.مهران :مگه این نوشابه ها رو با نی میخورن650w
See More
Copyright © 2014-2026 Hi Technology, Inc. All rights reserved.Hi for iPhoneHi for AndroidPrivacyTerms