650w
M!NA;)
(Hi No. 1584502)
khodayi hamin 5min pish to wechat didam fahmidam. hala kia midunesan???
Tweet
1
like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
Like
65 Comments
فرشاد
:
یعنی اگه اون سوراخه نباشه نی اونجا واینمیسته
583w
مهدى
:
سلام
622w
*Elahye N@Z*
:
منم الان فهمیدم
626w
Parisa
:
منم الان فهمیدم
644w
Parisa
:
644w
Kent
:
M!NA;)
اره منم
646w
Amir
:
من همین حالا فهمیدم ولی تو از کجا فهمیدی
646w
ahmad
:
تو ژاپن به بچه دبستانيها طرح هواپيما ميدن واسه ساختن كاردستي!تو ايران ميگن تخم مرغ رنگ كنيد بياريد خب معلومه بايد تعجب كنيم وقتي چنين چيزايي رو ميبينيم. منم نميدونستم اينو
647w
M!NA;)
:
Wolf
647w
Wolf
:
جون دادا ماهم همین الان فهمیدیم . خدا وکیلی این نوشابه ها ۱۰ ساله تو ایرانه ما تازه فهمیدیم
647w
Saeed
:
647w
Donya
:
چه جالب....
649w
_ BaRaN _
:
Jalllldar khaaaleGhhhh
649w
حمید
:
خودت کشف کردی؟یاازدانشمندان کمک گرفتی؟
649w
$@j@[} ♥
:
Khob k gofti
649w
$@j@[} ♥
:
Ee mg aslan ina noshabast?????
649w
Ahmad
:
649w
❂๑❂••✧ Թʅɿ ➛(ʘ͜͡ʘ
:
Kheyli bahale Liiiiiiiiiiikkkkkkeeeee
649w
Shadmehr
:
650w
.مهران
:
مگه این نوشابه ها رو با نی میخورن
650w
See More